Dealer Publis Gold(A4815) Sedia membeli Emas dan Perak Public Gold Ikut harga Semasa

Dealer Publis Gold(A4815) Sedia membeli Emas dan Perak Public Gold Ikut harga Semasa
jutawanemasperak sila ke muslimmall.blogspot.om
Atau anda mahu jadi dealer GSR boleh temui sy di web saya
http://gsr2u.com.my/byahya
Anda Ingin Artikel anda berkaitan Emas dan Perak disiar di web ini sila hantar ke ium_ilham@yahoo.com
dan jadi Agen Public Gold/beli emas perak Sekarang sms/tel 0128562426 (0195716819 wakil Perak)


Untung Perak Lebih Tinggi Dari Emas

Assalamualikum wbt.

Semoga tuan-tuan semua sejahtera. Saya juga peminat emas seperti tuan-tuan semua. Saya buka suka sangat menulis. Tapi rasa nak kongsi dengan saya kuatkan juga. Saya baru perasan bahawa keuntungan perak lebih tinggi dari emas. Saya bagi contoh harga perak Januari tahun lepas 16UD dan sekarang harga perak 34UD. Ini bererti harga perak telah meningkat 130%.

Jika tuan-tuan beli dahulu harga 16UD sekarang tuan-tuan jual untung 24UD seuns. Bayangkan tuan ada 1000 ouns tuan-tuan sudah untung 24000UD. Harga perak sangat murah 1gram sekitar 4-5RM sahaja harga sekarang. Tidak mustahil harga akan meningkat ke 10-12RM segram. Murah bukan tapi untung lipat2 kali ganda. Cuma yang malang sikit perak ini tidak boleh gadai dan berat sebab kena simpan berkilo-kilo hehehe. Tapi ada berita baik untuk semua. Katanya Agro bank nak buat pajak gadai perak pula.harap dapat dipercepatkan.

Ini maklumat yang kita boleh kongsi sama. Nanti jika free saya akan terangkan pula bagaimana nak untung hasil jual beli perak bila beli sekarang dan jual dengan kawan2 masa harga meningkat dan jual lebih murah daripada pasaran. Jika ada komen dan artikel nak kongsi sama jom email/komen sini ium_ilham@yahoo.com

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...