Dealer Publis Gold(A4815) Sedia membeli Emas dan Perak Public Gold Ikut harga Semasa

Dealer Publis Gold(A4815) Sedia membeli Emas dan Perak Public Gold Ikut harga Semasa
jutawanemasperak sila ke muslimmall.blogspot.om
Atau anda mahu jadi dealer GSR boleh temui sy di web saya
http://gsr2u.com.my/byahya
Anda Ingin Artikel anda berkaitan Emas dan Perak disiar di web ini sila hantar ke ium_ilham@yahoo.com
dan jadi Agen Public Gold/beli emas perak Sekarang sms/tel 0128562426 (0195716819 wakil Perak)


Emas dan Perak mana Lebih Untung???

Seperti yang kita tahu bekalan logam berharga adalah terhad sama ada yang berada di di Malaysia atau di dunia. Ini terbukti dengan kestabilan dan peningkatan pesat bagi harga logam berharga dalam tempoh beberapa tahun yang lalu.Satu sumber dikira bahawa harga emas telah meningkat 300 +% dalam 5 tahun yang lalu manakala yang kurang ‘popular’ sepupunya iaitu perak mempunyai empat kali ganda nilai.
Apa yang memacu kenaikan harga ini? Berikut adalah beberapa carta yang menggambarkan satu aspek atau faktor yang menentukan harga, permintaan(Demand)-bekalan(Supply).
Carta graf bar di atas menunjukkan penggunaan perak di dalam tiga sektor, iaitu sektor elektronik, panel solar, dan juga “Biocide” dari tahun 1999 sehingga kini. kita dapat lihat bahawa penggunaan perak dari semasa ke semasa adalah menigkat sama sekali, dan ini hanyalah ditunjukkan graf bagi tiga sektor sahaja! sudah tentu masih banyak lagi sektor di Malaysia yang menggunakan perak sebagai bahan.

Berdasarkan carta di atas kita boleh membuat satu kesimpulan, PERMINTAAN(Demand) jauh melebihi BEKALAN (Supply). Ia berlaku dengan perlahan tetapi harga perak di Malaysia dan seluruh dunia semakin meningkat. Jadi bilakah masa terbaik untuk membeli logam berharga ini? Saya tingggalkan kepada anda untuk membuat keputusan…

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...