Dealer Publis Gold(A4815) Sedia membeli Emas dan Perak Public Gold Ikut harga Semasa

Dealer Publis Gold(A4815) Sedia membeli Emas dan Perak Public Gold Ikut harga Semasa
jutawanemasperak sila ke muslimmall.blogspot.om
Atau anda mahu jadi dealer GSR boleh temui sy di web saya
http://gsr2u.com.my/byahya
Anda Ingin Artikel anda berkaitan Emas dan Perak disiar di web ini sila hantar ke ium_ilham@yahoo.com
dan jadi Agen Public Gold/beli emas perak Sekarang sms/tel 0128562426 (0195716819 wakil Perak)


Hadiah berbentuk dinar emas

Hadiah berbentuk dinar emas dan meraikan pasangan makan secara berhidang di restoran mungkin merupakan pilihan kerajaan negeri dalam memberi insentif kepada lelaki yang tidak merahsiakan perkahwinan poligami mereka di Kelantan.

Pengerusi Jawatankuasa Pembangunan Wanita, Keluarga dan Kesihatan Negeri Wan Ubaidah Wan Omar berkata apa yang dilakukan kerajaan negeri itu adalah mengikut kemampuan yang ada.

"Kita tidak berniat untuk menunjuk-nunjuk atau mengada-ngada dalam memperkenalkan sesuatu program untuk faedah umum termasuk dalam memberi insentif kepada pasangan yang tidak merahsiakan perkahwinan poligami di negeri ini," katanya kepada Bernama di sini hari ini.

Bagaimanapun, kata Wan Ubaidah, ia akan dibincangkan secara terperinci sebelum dilaksanakan sepenuhnya.

Beliau juga berkata selebriti Salleh Yaakob, yang mempunyai empat isteri, mungkin diundang menghadiri satu majlis untuk dijadikan contoh pasangan berpoligami mengikut acuan yang dikehendaki Islam.

Dalam persidangan Dewan Undangan Negeri minggu lepas, Wan Ubaidah berkata kerajaan negeri bercadang memberi insentif kepada lelaki mendedahkan perkahwinan mereka secara polgami kepada umum bagi mengelakkan perselisahan faham dalam keluarga dan masyarakat.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...