Dealer Publis Gold(A4815) Sedia membeli Emas dan Perak Public Gold Ikut harga Semasa

Dealer Publis Gold(A4815) Sedia membeli Emas dan Perak Public Gold Ikut harga Semasa
jutawanemasperak sila ke muslimmall.blogspot.om
Atau anda mahu jadi dealer GSR boleh temui sy di web saya
http://gsr2u.com.my/byahya
Anda Ingin Artikel anda berkaitan Emas dan Perak disiar di web ini sila hantar ke ium_ilham@yahoo.com
dan jadi Agen Public Gold/beli emas perak Sekarang sms/tel 0128562426 (0195716819 wakil Perak)


Apakah Anda Takut Ditipu Bila Melabur Dengan PublicGold?

Ramai yang beritahu rugilah saya bila melabur RM20K dengan PublicGold sedangkan hasil yang dapat mungkin 0 atau barangkali saya ditipu oleh PublicGold. Sebenarnya semua ini tidak akan berlaku dan harta anda RM20K itu tidak akan hilang. Saya beritahu jika anda berada di Kelantan dan saya berada di Sarawak sekalipun anda boleh lagi selamatkan harta emas anda.

Contoh mudah anda mahu jadi ahli dealer PublicGold. Anda beritahu saya melalui sms/call. Saya boking emas anda di publicGold ikut harga semasa. Duit anda jangan masuk dulu ke akaun saya. Anda cek dulu dekat publicGold ada tak boking emas 20K. Jika tak ada beritahu saya semula atau jika anda takut juga senang je pergi sahaja publicgold di Kota baharu dan isi borang dan tulis intriuser anda saya no. A4815 serta bankkan RM20K ke akaun publicgold terus dan ambil emas di situ. Mudah bukan anda pasti tidak akan ditipu. Banyak 20K itu. Kelebihan dealer banyak kawan selagi syarikat ini wujud. Jika tak wujud lagipun tak apa,  anda masih lagi selamat sebab anda sendiri yang simpan emas dan harta itu.

Jika anda jadi Dealer PublicGold anda akan nikmati banyak kelebihan


1.      Dapat Komisyen / Diskaun 1% hingga 2% daripada setiap belian
2.      Dapat Komisyen 0.5% daripada setiap jualan balik emas kpd PG
3.      Spread harga berkurangan kepada 6% kepada 2.5%
4.      Dealer boleh buat tempahan harga emas pada bila-bila masa dan di mana-mana sahaja dengan sistem yang akan dibekalkan oleh pihak PG / Dealer / Master Dealer
saya akan tolong anda promosi dan letakkan nama anda di web jutawanemasperak ini.
Nama akan dipaparkan di lamab web PG sebagai ejen bertauliah
   
Duit yang anda laburkan itu hanya bertukar nilai. Dari duit kertas ke nilai emas, itu sahaja. Jika anda mahu balik wang anda, anda tidak perlu risau anda boleh tukar semula denga duit. Caranya sangat mudah pergi arrahnu yang mahu digadai emas publicgold tadi dan tukar emas anda dengan wang dengan cepat ikut harga semasa. Anda tidak perlu risau bukan. Sekarang dah  jadi duit balik dan leh pergi pasaraya shopiing...oh lupa, emas anda tadi ada upah simpan tak banyak ikut nilai yang anda pinjam. Lagipun emas itu boleh tebus semula. Tak payah lama 1bulan- 3 bulan cukuplah. Lepas itu pergi arrahnu itu bayar balik pinjaman dan upahnya sekali dapat balik emas anda. Jika mahu gadai semula boleh je. Lagi best jika ada promosi atau harga gadaian arrahnu naik. Biasanya harga gadaian emas boleh berubah jika harga emas meningkat selalulah masuk blog jutawanemasperak ini untuk lihat harga semasa emas.
Sebab itu jangan tunggu lama emas akan terus meningkat dan makin lama anda berfikir makin banyak kenaiikan emas. Makin cepat anda masuk makin selamat harta anda.Lihat perbezaan keuntungan emas dan perak 2010 dengan simpanan yang lain di atas Call/sms saya sekarang 0128562426. Jika  anda berada di Kuching Sarawak boleh jumpa saya terus. Produk publicGold ada tiga jenis emas, perak dan perhiasan emas kuning tulin 999.9/916.  Jadual Perbezaan harga emas selama 5 tahun 








2 comments:

Anonymous said...

jika ada komen dan rasa tidak betl dan tidak amanah beritahu saya...

Anonymous said...

komen saya cara anda terangkan sgt menarik dan mudah difahami..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...