Dealer Publis Gold(A4815) Sedia membeli Emas dan Perak Public Gold Ikut harga Semasa

Dealer Publis Gold(A4815) Sedia membeli Emas dan Perak Public Gold Ikut harga Semasa
jutawanemasperak sila ke muslimmall.blogspot.om
Atau anda mahu jadi dealer GSR boleh temui sy di web saya
http://gsr2u.com.my/byahya
Anda Ingin Artikel anda berkaitan Emas dan Perak disiar di web ini sila hantar ke ium_ilham@yahoo.com
dan jadi Agen Public Gold/beli emas perak Sekarang sms/tel 0128562426 (0195716819 wakil Perak)


Miliki Emas dan Perak Sekarang

Assalamualikum wbt...

Moga dimurahkan rezeki semua. Saya ingin berkongsi pengalaman saya sebagai penyimpan di Unit Trust. Sebagai penyimpan duit dalam unit trust. Saya selalu perhatikan banyak pelaburan di sini kurang memuaskan. Ini kerana nilai unit trust sangat bergantung kepada KLCI. Jika saham di KLCI turun unit trust juga terjejas. Saya sebagai pelabur Unit Trust rasa nak keluar sahaja dari unit trust bila fikir jika jual waktu sekarang sangat rugi sebab harga pasaran saham tidak menentu lebih-lebih lagi KLCI pada ketika ini. Baru sahaja nak naik 1592 dah turun balik turun 1580. Tak sampai-sampai 1600. Rasa sakit dibuatnya nak naik ke paras 1600. Tahun lepas pun sama tak pernah KLCI sampai 1600 sejak tahun lepas lagi sampai hari ini.

Saya sangat suka memerhati nilai saham jika hari-hari bawah paras yang sama sejak tahun lepas masih juga sama ini bererti ada sesuatu yang tak kena dengan ekonomi negara. Saya baru-baru ini menerima surat dari unit trust bahawa dividen tahun ini cuma RM650 sahaja. Sedangkan simpanan saya sudah mencercah RM13K. ini bererti unit trust beri lebih rendah dari ASB. ASB simpan 10k selepas setahun dapat RM875/8.75%. Saya terlalu percaya dengan unit trust yang dikata hebat tapi rupanya angau sahaja. Sebaikknya saya keluarkan duit itu masuk ASB lagi untung.

Bila difikir balik mana tempat nak simpan duit. Nak masuk Bank Rakyat dah penuh dan hanya diboleh masuk RM500 shj. Kalau masuk Bank Rakyat ada juga olehan tahunan RM1500. Tapi dah penuh. Macam mana ya...???? lalu saya terfikir apa kata saya masuk sahaja public gold beli emas dan perak. Saya mula melabur dalam emas sudah lama cuma tak aktif dan kata orang ambil peluang untuk berfikir panjang. Saudara mungkin tidak terfikir jika saudara beli emas tahun lepas keuntungan anda dapat RM2500 setiap 10k atau lebih jika anda jual semua emas yang anda miliki tahun lepas pada hari ini. Ini bererti emas sudah meningkat lebih 25% setahun.

Namun jika anda miliki perak dan anda beli tahun lepas anda akan dapat keuntungan 79% atau lebih. Contoh saya beli perak tahun lepas 2500 1kg harga perak sekarang sekitar RM4500 ini bererti nilai kenaikkan perak berbanding tahun lepas dengan tahun ini melebihi paras 79%. Jika anda miliki perak yang bernilai 10k yang dibeli tahun lepas jika dijual pada hari ini, ini bererti anda akan dapat keuntungan RM7900. Untung bukan jika anda beli perak tahun lepas. Tapi tahun lepas dah berlalu. yang pasti tahun depan akan datang. Jadi jangan lepaskan peluang keemasan ini sebelum terlambat macam anda di tahun-tahun yang lepas. Ambil 80% wang simpanan anda beli emas dan perak sekarang. Pecah dua beli jika jumlah wang yang anda keluarkan RM10k 60% atau 6K beli perak dan 40% atau 4K beli emas. Jika anda mahu selamat jangan takut beli emas dan perak. Emas dan perak kali inflasi. Nak beli emas dan perak jumpa saya call/sms 0128562426

Anda takut nak simpan mana. jangan risau saya boleh tolong anda simpan emas dan perak anda dengan selamat bukan dengan saya tapi dengan anda sendiri. Yang ini rahsia, jika beli baru beritahu...hahaha.

2 comments:

Anonymous said...

jangan takut beli emas dan perak bila u all susah boleh gadai

Zohdi said...

Memang tak menentu tapi kesabaran sahaja yang dapat membantu untuk melihat sejauh mana kita capai :)

Zohdi
dny-resources.blogspot.com
dod75@hotmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...