Dealer Publis Gold(A4815) Sedia membeli Emas dan Perak Public Gold Ikut harga Semasa

Dealer Publis Gold(A4815) Sedia membeli Emas dan Perak Public Gold Ikut harga Semasa
jutawanemasperak sila ke muslimmall.blogspot.om
Atau anda mahu jadi dealer GSR boleh temui sy di web saya
http://gsr2u.com.my/byahya
Anda Ingin Artikel anda berkaitan Emas dan Perak disiar di web ini sila hantar ke ium_ilham@yahoo.com
dan jadi Agen Public Gold/beli emas perak Sekarang sms/tel 0128562426 (0195716819 wakil Perak)


Kelebihan Dealer PG

1.Anda akan dapat komisyen jualan 1- 2%
Contoh – Anda beli 1 ketul jongkong 20Gram,Harga Semasa RM3037.Komisyen anda ialah RM3037 X 1.5% = RM45 2.Anda juga akan dapat keuntungan belian balik 5-6%
Contoh -
OOO KEUNTUNGAN AGEN PUBLIC GOLD.
Harga belian balik ialah jika rakan anda ingin jual balik emas kepada anda.Anda beli emas rakan anda dengan harga We Buy mengikut harga semasa di atas.Kemudian anda jual semula kepada rakan lain dengan harga We Sell.Inilah yang dinamakan untung belian balik 5-6%.
3.Anda juga boleh menjana keuntungan walau tidak menjual emas.
Contoh – Mudah saja,iaitu harga emas memang sudah diketahui sejak dahulu harganya sentiasa naik.Oleh itu dari kenaikan harga emas walau anda tidak menjual sekalipun anda boleh jana untung.
4.Anda membuat untung lebih dari harga rendah.
Contoh – Anda selalu memerhatikan carta naik turun harga emas.Apabila anda lihat trend emas membuat penurunan harga ,anda beli banyak stok emas.Kemudian dengan stok tadi anda jual semula kepada rakan2 apabila harga sudah tinggi.(Capital Gain)
5.Anda membuat untung dengan cara Gadaian.
Contoh – Ketika harga emas membuat penurunan,anda gadai emas anda.Wang hasil gadaian tadi anda beli stok emas baru dan simpan.Apabila trend emas kembali naik ,anda boleh jual semula pada rakan2 anda emas tadi untuk meraih keuntungan.

1 comment:

ARA FINANCIAL SERVICES said...

Saya diiktiraf dan pemberi pinjaman berdaftar perkhidmatan kewangan saya memberikan keluar kewangan semua jenis dalam cara yang sangat cepat dan mudah, rumah perkhidmatan kewangan pelajar perkhidmatan kewangan, perniagaan Perkhidmatan kewangan, Perkhidmatan kewangan pelabur etc.i menawarkan perkhidmatan kewangan kepada setiap individauls, firma-firma dan Syarikat yang sedang memerlukan bantuan saya kadar faedah yang rendah sebanyak 3%. Pembaca sekelian, anda harus mengambil perhatian bahawa tawaran ini adalah untuk individu berfikiran serius, firma-firma dan Syarikat. Jangan biarkan peluang ini terlepas by.get kewangan anda untuk menyelesaikan problems.email:arabgroupconsultant@gmail.com anda kewangan nombor telefon: + 1 (647) 4870030 (panggilan/Whats app)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...