Dealer Publis Gold(A4815) Sedia membeli Emas dan Perak Public Gold Ikut harga Semasa

Dealer Publis Gold(A4815) Sedia membeli Emas dan Perak Public Gold Ikut harga Semasa
jutawanemasperak sila ke muslimmall.blogspot.om
Atau anda mahu jadi dealer GSR boleh temui sy di web saya
http://gsr2u.com.my/byahya
Anda Ingin Artikel anda berkaitan Emas dan Perak disiar di web ini sila hantar ke ium_ilham@yahoo.com
dan jadi Agen Public Gold/beli emas perak Sekarang sms/tel 0128562426 (0195716819 wakil Perak)


Emas dan Saham Unit Amanah mana Lebih untung??

Assalamualaikum wbt.

Hari ini saya ingin kongsi dengan rakan-rakan semua. Mana lebih untung Emas atau Unit Amanah? Saya ada menyimpan dalam Public matual RM10K pada tahun 2008 dan pada waktu saya beli satu unit RM0.20 sen. Harga unit Amanah ini pada hari ini 2011 RM0.35 sen. Bererti saya untung RM0.15 seunit. Ini bererti saya untung 75%. jika saya jual kesemua unit amanh saya saya akan dapat RM7500 untung. Untung bukan?

Saya cerita hal emas yang saya beli 2009 harga saya beli segram waktu itu RM120 sgram. Modal saya RM12K ini bererti saya ada 120gram. Harga Emas sekarang sekitar RM140 sgram. Jika saya jual kesemua untung saya RM20 sgram ini bererti untung keseluruhan saya RM2400. kenaikkan untung sekira 24%. untung juga tapi tidak boleh lawan Public matual.

Tapi yang membezakan keduanya ialah untung dan harga public matual tidak kalis penyagak dan mudah dimanipulasikan biasanya bila KLCI jatuh harga public matual juga jatuh. Tidak dengan emas. Harga emas kian mengkukuh. Jika saya nak melabur saya, saya akan melabur keduanya. Jika satu jatuh ada lagi satu. ambil untung kesemuanya dan dapatkan hasil kedua-duanya. Nak beli unit amanah dan emas/perak hubungi saya 0128562426.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...