Dealer Publis Gold(A4815) Sedia membeli Emas dan Perak Public Gold Ikut harga Semasa

Dealer Publis Gold(A4815) Sedia membeli Emas dan Perak Public Gold Ikut harga Semasa
jutawanemasperak sila ke muslimmall.blogspot.om
Atau anda mahu jadi dealer GSR boleh temui sy di web saya
http://gsr2u.com.my/byahya
Anda Ingin Artikel anda berkaitan Emas dan Perak disiar di web ini sila hantar ke ium_ilham@yahoo.com
dan jadi Agen Public Gold/beli emas perak Sekarang sms/tel 0128562426 (0195716819 wakil Perak)


Yang Mana Lebih Menguntungkan Emas atau Perak?

Assalamualikum wbt,

Semoga saudara-saudara bahagia dunia dan akhirat serta bersedia membantu insan lain untuk menjana pendapatan untuk diri dan orang lain.

Sejak akhir-akhir ini banyak diperdebatkan adakah emas yang menguntungkan atau perak? Bagi saya kedua-duanya menguntungkan. Simpan perak untuk dapat hasil yang singkat. Ini kerana kenaikkan perak jika Januari tahun lepas berharga 16USD dan sekarang berharga 34USD. Kenaikkan lebih 130%. Keuntungan hasil perak sangat lumayan. Seperti yang diterangkan dalam artikel sebelum ini siapa yang beli perak dahulu lebih untung dari emas. Tapi kekurangan ini perak tidak dapat digadai berbanding emas dan beratnya.

Namun begitu, emas juga menguntungkan untuk jangka masa panjang. Simpan emas untuk 5 ke 10 tahun atau untuk anak kita boleh masuk universiti hari modal anda RM10k beli emas selepas 10 tahun atau lebih anda akan dapati nilai emas 10K ini akan meningkat ke RM50k. Ini kerana kenaiikkan emas sejak 10 tahun lalu telah meningkat 500%. Maka simpan emas hari ini untuk anak-anak kita masuk universiti nanti. Anda jika masih sayang dengan emas ini boleh digadai dan dapatkan tunai di mana-mana bank atau institusi yang ada gandaian. Maka perak tidak boleh digadai dan beratnya tidak seperti perak lebih ringan dan mahal.

Perbandingan untung secara ringkas perak lebih untung dari emas. Kenaikan emas 30-40% setahun dan kenaikkan perak setahun 100%-130% setahun. Perak bagus untuk pelaburan jangka pendek dan emas baik untuk pelaburan jangka masa pangjang.

Harap penerangan ini dapat membantu saudara-saudara bagaimana hendak melabur. Cerita seperti tidak diterangkan dalam mana-mana web berkaitan emas dan perak cuma hanya di sini. Jika ada komen boleh kongsi di sini.email ium_ilham@yahoo.com sms/tel 0128562426 untuk beli emas dan perak.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...