Dealer Publis Gold(A4815) Sedia membeli Emas dan Perak Public Gold Ikut harga Semasa

Dealer Publis Gold(A4815) Sedia membeli Emas dan Perak Public Gold Ikut harga Semasa
jutawanemasperak sila ke muslimmall.blogspot.om
Atau anda mahu jadi dealer GSR boleh temui sy di web saya
http://gsr2u.com.my/byahya
Anda Ingin Artikel anda berkaitan Emas dan Perak disiar di web ini sila hantar ke ium_ilham@yahoo.com
dan jadi Agen Public Gold/beli emas perak Sekarang sms/tel 0128562426 (0195716819 wakil Perak)


Cerita Emas dari Rakan Blog

Jenuh Fairuz cari maklumat ini dalam computer semata-mata untuk berkongsi FAKTA yang sangat penting untuk semua pembaca emasfairuz.com.
Selalu sangat apabila banyak pilihan kita tak tahu memilih mana yang terbaik. Tak salah,  Fairuz pun memilih yang terbaik juga.  Ada ke pembaca di sini memilih yang terburuk dalam hidupnya? Hiks hiks.. Apabila Fairuz hantar COD pada pelanggan Fairuz, sembang-sembang mana sempat ini adalah soalan yang kerap pelanggan Fairuz tanya. Mana lebih untung simpan emas atau simpan perak?
Alhamdulillah, lepas ni sesiapa yang tanya cakap je pergi emasfairuz.com ada jawapannya pada artikel simpan emas dan perak.  Tak guna nak berdebat kalau tiada fakta kan?
Jom teliti perbandingan harga yang dijual oleh Public Gold, syarikat yang Fairuz wakili.

Harga emas dan perak pada 29 Januari 2010


Harga emas dan perak pada 20 Februari  2011

Jom kira kenaikan harga emas dan perak. Mesti ada tak sabar ambil kalkulator tu. Takpe-takpe Fairuz kirakan juga di sini khas untuk pembaca semua.   Hiks hiks.
% kenaikan harga emas 100g  = ( RM 15473-RM 13022 )/( RM 13022 ) * 100 = 18.82 %
% kenaikan harga silver  1kg  =  ( RM 4278-RM 2296 )/( RM 2296 ) * 100 = 86.32 %
Camner ? Dah dapat jawapannya ? Hik hik.  Cuba lihat semula artikel Fairuz terdahulu bertajuk ROI dan Teori Angka 72 disini. http://wp.me/p1mydh-u. Lagi tinggi ROI instrument pelaburan yang anda pilih lagi cepat wang anda akan digandakan. Fairuz percaya mesti ada pembaca dah ( $$$ _ $$$ ). Apa lagi jom beli emas, oopps silap perak dengan Fairuz .
Kejap-kejap jangan tergopoh-gapah pergi bank semua beria-ria nak beli perak ni. Sabar-sabar ye. Sabar itu separuh dari iman. ( Klise bukan tapi itulah kebenarannya ) .  Hiks hiks.
Sebelum melabur pastikan apakah tujuan pelaburan itu ?  Ada baik buruknya simpan emas atau perak ini.  Simpan emas kecairannya sangat tinggi. Anda boleh pajak dan gunakan ia utuk tujuan sementara macam artikel Fairuz bertajuk mengapa perlu menyimpan emas. Mesti tak baca ini ? Cepat baca kat link ini ye. http://wp.me/p1mydh-W
Simpan perak kecairannya sangat rendah buat masa ini. Sebab tiada lagi Ar-Rahnu di Malaysia yang menerima perak untuk pajak gadai lagi. Jadi untuk simpan macam biasa je. Tapi mana tau satu hari boleh pajak kan? Hehe. Masa tu Fairuz yakin jualan perak akan meletup tak ingat ( harap anda masa tu jangan lupa diri dan lupa ingatan pula ye.. Hehe )  sebab pulangan tahunan tinggi, lepas tu boleh pajak lagi. Itu tidak mustahil kerana sifat bisnes korporat ini sentiasa fikir macammana nak menggandakan keuntungan syarikat mereka melalui kepelbagaian produk.  Huhu.
Pilihan di tangan anda.  Duit itu duit anda. Hehe.. Kalau nak beli emas atau perak jangan lupa hubungi Fairuz ye. Jadi ejen pun Fairuz boleh tolong mana yang patut. Kecil tapak tangan, nyiru Fairuz tadahkan.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...