Dealer Publis Gold(A4815) Sedia membeli Emas dan Perak Public Gold Ikut harga Semasa

Dealer Publis Gold(A4815) Sedia membeli Emas dan Perak Public Gold Ikut harga Semasa
jutawanemasperak sila ke muslimmall.blogspot.om
Atau anda mahu jadi dealer GSR boleh temui sy di web saya
http://gsr2u.com.my/byahya
Anda Ingin Artikel anda berkaitan Emas dan Perak disiar di web ini sila hantar ke ium_ilham@yahoo.com
dan jadi Agen Public Gold/beli emas perak Sekarang sms/tel 0128562426 (0195716819 wakil Perak)


HARGA EMAS DAN PERAK TENGAH MENJUNAM CEPAT BELI EMAS DAN PERAK

Bank Pusat Mula Membeli Emas, Harga dijangka Meledak Ke Paras $2000/oz!!



Alhamdulillah,

Kenaikan harga emas semakin memberangsangkan ekoran matawang Dollar yang semakin lemah selepas keputusan Federal Reserve yang mengekalkan kadar Interest kekal pada paras diantara 0-0.25%. Ianya bertujuan agar lebih ramai pengguna yang membuat pinjaman sekaligus melancarkan proses pemulihan ekonomi di Amerika.

Dikhabarkan juga bahawa bank pusat yang dulunya menjualkan rizab simpanan emas mereka, kini sedang dalam usaha membeli semula ketulan emas kuning itu dan menjadikannya sebagai rizab simpanannya semula untuk mengurangkan kebergantungan mereka kepada matawang Dollar.

Tindakan ini dijangka bakal meningkatkan permintaan ke atas komoditi berharga ini sekaligus melonjakkan harga emas sehingga ke paras sekurang2nya $2000 per oz menjelang akhir tahun 2011.

Kepada yang masih belum membeli emas, rebut peluang ini segera dan jika anda mahu menggandakan keuntungan di dalam pelaburan emas fizikal ini, ayuh kita bersama menjadi Ahli Perniagaan emas bersama Public Gold!

Hubungi saya segera untuk bimbingan kewangan, pelaburan, perniagaan dan juga untuk membeli emas!!


www.pelaburjutawan.com


- Posted from my Ipad

28 April 2011

Kadar Interest U.S Kekal Rendah, Harga Emas Melonjak Tinggi

Alhamdulillah,

Selepas berita kadar interest semalaman (Overnight Interest Rate) di Amerika di kekalkan pada paras 0.25% sejak krisis sub prima pada tahun 2008, harga emas kembali melonjak tinggi ekoran matawang Dollar yang terus melemah.

Permintaan ke atas komoditi berharga ini juga meningkat ekoran keputusan oleh Federal Reserve untuk membeli semula Bond Kerajaan bernilai 600 Billion bagi tujuan menyuntik dana tambahan kepada bank-bank setempat.



Harga emas dijangka mencecah ke paras $1700 per oz dalam jangkamasa 12 bulan yang akan datang. Kepada sesiapa yang masih belum membeli emas, tukarkan lah simpanan wang kertas yang semakin susut nilainya kepada ketulan-ketulan emas yang terjamin kenaikan nilainya.

Semakin lama anda menyimpan wang kertas, walaupun jumlahnya semakin banyak, tetapi malangnya hanya sedikit emas yang dapat dibeli, dan walaupun hanya sedikit emas yang anda miliki/simpan, tetapi semakin lama anda menyimpannya, semakin banyak wang kertas yang anda akan perolehi apabila anda menukarkannya semula kelak.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...